Monday, October 11, 2010

Akhirnya

Akhirnya..

Setelah berpikir 1001 kali, terpaksa jua aku memulakan blog sebagai catatan serta peringatan untuk aku membuat persediaan menuju hari bahagia. Bukan apa, memandangkan aku perlu membuat bajet majlis supaya selaras dengan pendapatanku, haruslah ada sistem canggih untuk bagi peringatan. Ada juga kawan2 yang boleh bagi suggestion & komen..~

Secara ringkas tentang aku:
  • memilih 11.11.11 (dah tak sempat nak amik 10.10.10) sebagai hari untuk bergelar ISTERI kepada my hunny bunny (gedik tol kenyataan ini!!)..~
  • wajib buat persediaan awal sebab bila masa dah suntuk nanti, semua aku lupa (parent cakap aku ni clumsy)..~
  • aku masih belum men'SIMPAN' duit untuk belanja sebab tak sangka ada gak yang sudi pada diriku ini.huhuuhuhuh..mekasih kepada my hunny bunny sebab sudi menerima diriku seadanya (jiwang sebentar)..~
Jadinya, sape2 yg sudi memberi komen (ada ke?) amatlah dihargai. Boleh gak bertukar2 pandangan & bagi idea untuk aku menjayakan majlisku nanti even menggunakan bajet yang sederhana.hehehehe..~

Tatatititutu..~

2 comments:

  1. tarikh panas tu. sila booking semua vendor ASAP!

    ReplyDelete
  2. Xora: Tu la pasal. Mmg kena tempah awal2 tp bajet x cukop lagi. Waaaaaaaaaa...~

    ReplyDelete